Kipinässä kiteytyy savuisten aromien salaisuus
Tamminen lanseerasi vuoden 2022 grillauskaudelle uuden, lihaisan grillimakkaran. Oivallus oli mukana tuotteen nimisuunnittelussa ja toteutti tuotteelle […]
Tamminen lanseerasi vuoden 2022 grillauskaudelle uuden, lihaisan grillimakkaran. Oivallus oli mukana tuotteen nimisuunnittelussa ja toteutti tuotteelle […]
Suunnittelimme Tammisen uudelle Dry Aged -tuoteperheelle modernin pakkausilmeen, joka kertoo tuotteen laadukkuudesta ja nousee esiin lihahyllyssä. Tamminen […]
Heinon Tukku kaipasi uusia ideoita ja ilmettä omalle Aimo-tuotemerkilleen. Operaation muutosvoimaksi valikoitui Oivallus Oy. Tuotebrändäystä lähdettiin kehittämään yhteisen workshoppauksen kautta, […]
Makuliha toi keväällä 2016 markkinoille täysin uudenlaiset, hyviä rasvoja sisältävät Olivia-tuotteet. Uutuuksille haluttiin selkeästi omana tuoteperheenään […]
Finlandia Candy haluaa tehdä omista viinikumimakeisistaan, pastilleistaan ja suklaakarkeistaan entistä tunnetumpia makeanystävien keskuudessa […]
Visualisoimme yritykselle logon ja ilmeen, joka sopii sen ajattomaan, kansainväliseen tyyliin. Sama kokemus jatkuu myös Momentin verkkosivuilla […]
Tamminen halusi haastaa punaisen lihan markkinan ja valitsi Oivalluksen strategiseksi kumppanikseen. Brändäyksen ydinoivallus oli tarinallistaminen […]