VALIKKO

Tammisen tummanpuhuva brändikokemus on rouhea ja konstailematon

Tamminen halusi haastaa punaisen lihan markkinan ja valitsi Oivalluksen strategiseksi kumppanikseen. Brändäyksen ydinoivallus oli tarinallistaminen, joka on lisännyt yrityksen tunnettuutta ja mahdollistanut paremman markkina-aseman. Tammisen tummanpuhuva brändikokemus on rouhea ja konstailematon. Se näkyy kaikissa Tammisen kohtaamisissa: verkossa, printissä, pakkauksissa ja messuilla.

 

Oivallus on tehnyt Tammiselle brändityötä sekä auttanut yritystä myynnin ja prosessien kehittämisessä jo vuodesta 2009.

WWW-SIVUT

Aiheeseen liittyviä
toteutuksia

Arkisto

Pimatic-brändin uudet tuulet

Kävimme vuosien 2018 – 2020 aikana tuottamamme arkkitehtuurin pohjalta uudistukseen tähtääviä ja tulevaisuuteen katsovia workshop-keskusteluja asiakkaamme Pimaticin kanssa. […]

Lue lisää