Pimatic-brändin uudet tuulet
BRÄNDIARKKITEHTUURI
Kävimme vuosien 2018 – 2020 aikana tuottamamme arkkitehtuurin pohjalta uudistukseen tähtääviä ja tulevaisuuteen katsovia workshop-keskusteluja asiakkaamme Pimaticin kanssa. Etsimme keinoja kommunikoida entistä paremmin Pimaticin ainutlaatuisuustekijöistä. Päädyimme aloittamaan projektin, jossa tuottaisimme Pimaticille tiekartan, käsikirjan ja viestintäsuunnitelman.
YDINOIVALLUS
Yhteisten keskustelujen myötä löytyi ydinsanoma: Pimaticin erikoisosaamisen alkaa siitä, missä se muilla loppuu. Pimatic on ennen kaikkea rohkea erikoisosaaja.
MARKKINOINNIN TIEKARTTA
Oivallus varmisti fasilitoijan roolissaan, että kaikki työryhmän jäsenet olivat samalla kartalla ja kaikilla oli yhtenäinen käsitys siitä, mihin olimme menossa, miksi, miten ja missä aikataulussa.
PIMATIC-KÄSIKIRJA
Käsikirjan tärkeimmäksi tehtäväksi määriteltiin henkilöstön tukeminen brändin edustamien arvojen ja toimintatapojen sisäistämisessä ja käytännön toteuttamisessa.