VALIKKO

Makuliha toi markkinoille uudenlaiset, hyviä rasvoja sisältävät Olivia-tuotteet

Makuliha toi keväällä 2016 markkinoille täysin uudenlaiset, hyviä rasvoja sisältävät Olivia-tuotteet. Uutuuksille haluttiin pakkaukset ja etiketit, jotka erottuisivat selkeästi omana tuoteperheenään.

Oivalluksessa syntynyt lopputulos vie ajatukset Välimeren makumaailmaan, mutta sopii samalla Makulihan muuhun brändi-ilmeeseen. Olivia lanseerattiin juuri grillikauden kynnyksellä, ja tuotteita tehtiin kuluttajille tunnetuksi monissa eri kanavissa. Suunnittelimme myös markkinointikampanjan, joka sisälsi kilpailun, oman kampanjasivun, printti- ja radiomainontaa sekä blogiyhteistyötä.

Makuliha on saanut värinsä ja muotonsa oivallusgraafikko Jyrki Lätin käsissä.

Aiheeseen liittyviä
toteutuksia

Arkisto

Heinon tukku: Aimo- ja Hieno-tuoteilmeet

Heinon Tukku kaipasi uusia ideoita ja ilmettä omalle Aimo-tuotemerkilleen. Operaation muutosvoimaksi valikoitui Oivallus Oy. Tuotebrändäystä lähdettiin kehittämään yhteisen workshoppauksen kautta, […]

Lue lisää