Makuliha toi markkinoille uudenlaiset, hyviä rasvoja sisältävät Olivia-tuotteet
Makuliha toi keväällä 2016 markkinoille täysin uudenlaiset, hyviä rasvoja sisältävät Olivia-tuotteet. Uutuuksille haluttiin pakkaukset ja etiketit, jotka erottuisivat selkeästi omana tuoteperheenään.
Oivalluksessa syntynyt lopputulos vie ajatukset Välimeren makumaailmaan, mutta sopii samalla Makulihan muuhun brändi-ilmeeseen. Olivia lanseerattiin juuri grillikauden kynnyksellä, ja tuotteita tehtiin kuluttajille tunnetuksi monissa eri kanavissa. Suunnittelimme myös markkinointikampanjan, joka sisälsi kilpailun, oman kampanjasivun, printti- ja radiomainontaa sekä blogiyhteistyötä.
Makuliha on saanut värinsä ja muotonsa oivallusgraafikko Jyrki Lätin käsissä.