VALIKKO

Tamminen Dry Aged – maku, mureus ja lumo

Suunnittelimme Tammisen uudelle Dry Aged -tuoteperheelle modernin pakkausilmeen, joka kertoo tuotteen laadukkuudesta ja nousee esiin lihahyllyssä. Tamminen Rotukarja -tuoteperheen New York Strip Steak- ja Rib Eye Steak -pakkaukset ovat saaneet vaikutteita New Yorkin Brooklynin kaupunginosan kulinaristisesta kulttuurista ja ovat ulkonäöltään yksinkertaisen hienostuneita. Näin ne viestivät modernilla ja elegantilla tavalla super premium -laadusta ja istuvat samalla luontevasti Tammisen tummanpuhuvaan one brand -kokonaisteemaan. Brändi-ilmettä täydennettiin tuotteiden ydinarvot tiivistävällä sloganilla ”Maku, mureus ja lumo”.

 

 

 

 

Aiheeseen liittyviä
toteutuksia

Arkisto

Heinon tukku: Aimo- ja Hieno-tuoteilmeet

Heinon Tukku kaipasi uusia ideoita ja ilmettä omalle Aimo-tuotemerkilleen. Operaation muutosvoimaksi valikoitui Oivallus Oy. Tuotebrändäystä lähdettiin kehittämään yhteisen workshoppauksen kautta, […]

Lue lisää