VALIKKO

Heinon tukku: Aimo- ja Hieno-tuoteilmeet

Heinon Tukku kaipasi uusia ideoita ja ilmettä omalle Aimo-tuotemerkilleen. Operaation muutosvoimaksi valikoitui Oivallus Oy.

Tuotebrändäystä lähdettiin kehittämään yhteisen workshoppauksen kautta, jonka tuloksena päätettiin kehittää laadukkaille premium-kalatuotteille kokonaan oma tuotesarjansa. Nimeksi ideoitiin Hieno by Heino. Hieno-tuoteryhmälle suunniteltiin myös logo sekä hienostunut, tuoteryhmän teemaa kuvaava sinisävyinen ilme.
Lisäksi uudistettiin Heinon Tukun olemassa ollutta Aimo-tuotesarjaa ja yhdenmukaistettiin tuotteiden ilmettä. Aimo-logo sai uuden muodon, ja pääasiallisiksi tunnisteväreiksi valikoituivat Heinon omissa yritysväreissä esiintyvä keltaisen ja vihreän pirteä yhdistelmä.

 

Aiheeseen liittyviä
toteutuksia

Arkisto

Heinon tukku: Aimo- ja Hieno-tuoteilmeet

Heinon Tukku kaipasi uusia ideoita ja ilmettä omalle Aimo-tuotemerkilleen. Operaation muutosvoimaksi valikoitui Oivallus Oy. Tuotebrändäystä lähdettiin kehittämään yhteisen workshoppauksen kautta, […]

Lue lisää