VALIKKO

Topfoods – nettisivut, brändi-ilme ja painomateriaalit

Topfoods lupaa tarjota asiakkailleen maukasta, laadukasta ja turvallista ruokaa. Oivallus nosti yrityksellä jo aiemmin käytössä olleen ”Because we love food” -sloganin näkyvämmäksi osaksi yrityksen markkinointiviestintää. Alan toimijoista erottautuminen varmistettiin näyttävillä ja puhuttelevilla ”rakkaudesta ruokaan” -kuva-aiheilla, jotka tuovat keveyttä kohtaamispisteisiin ja tukevat mielikuvaa hyvän ruuan ja hyvän mielen yrityksestä. Tällä ajatusmaailmalla suunnittelimme ja toteutimme yritykselle uuden tuotekatalogin, verkkosivut ja ratkaisuja messunäkyvyyteen.

 

Aiheeseen liittyviä
toteutuksia

Arkisto

Pimatic-brändin uudet tuulet

Kävimme vuosien 2018 – 2020 aikana tuottamamme arkkitehtuurin pohjalta uudistukseen tähtääviä ja tulevaisuuteen katsovia workshop-keskusteluja asiakkaamme Pimaticin kanssa. […]

Lue lisää