Hammasklinikka Kruunun verkkosivuille entistä parempi käyttäjäkokemus
Kehitimme Hammasklinikka Kruunun verkkosivustoa keväällä 2022. Tavoitteena oli uudistaa verkkopalvelua ja sen toiminnallisuutta markkinoinnin ja myynnin aktiivisena työkaluna niin, että sisällöt elävät ajassa ja ovat ketterästi muokattavissa.
Kruunun operatiivinen johtaja Inari Kalliala kertoo: ”Verkkoviestinnän kehitysmalli on oikein onnistunut. Työtäni on vastuullisen ja hektisen yrityksen kehittäminen, ja toimin myös markkinointivastaavana. On ilo tuottaa uusia ajankohtaisia sisältöjä ja jakaa niitä asiakkaille, kun käytössä on omat, helppokäyttöiset viestikanavat.”
Haastatellut loppukäyttäjät ovat todenneet seuraavaa:
”On kuin minulle tehty.”
”Hammasklinikka Kruunun verkkosivuilta huokuu lämminhenkisyys ja hoidon edelläkävijyys.”
”Kiinnostava, helposti omaksuttava”
”Helppo navigoida ja helppo ostaa”
Hammaslääkäri Hermanni Kalliala toteaa: ”Yhteistyö Oivalluksen kanssa on luonut Kruunulle ylivoimaista kilpailuetua, ja yrityksemme on kasvattanut asiakasmääriään ja liikevaihtoaan vuosittain.”