Boss Gloss – lupauksena nopeus ja kaikenkattava kirkkaus
Kaikki autoilijat tietävät, että menopelit keräävät kuraa viikosta toiseen. Tässä Boss Gloss on vainunnut sopivan markkinaraon. Haluttiin uusi, innovatiivinen ja jopa futuristinenkin brändikonsepti.
Boss Gloss on keskittynyt konseptin jatkuvaan kehittämiseen. Vuonna 2021 Oivalluksen laatiman suunnitelman mukaisesti uudistettiin paitsi verkkosivut myös koko verkkoarkkitehtuuri ja viestintämalli.
Juha Ignatiuksen sanoin: ”Erinomainen asiakaskokemus syntyy kyvystä ylittää asiakkaan odotukset kerta toisensa perään. Digiloikka oli erittäin kannattava panostus. Saavutimme loistavia tuloksia asiakastyytyväisyydessä.”
Videotuotanto: Turkka Korkiamäki, Karu Films Oy
Maserati: Miika Toivonen, Luxury Collection Automobiles Oy