Wanted by Grill -kampanja kannusti grillaajia jenkkityyliin leikatun laatulihan pariin
Tammisen Wanted by Grill -tuoteperhe kannustaa grillaajia vaihtamaan perusmakkarat jenkkityyliin leikattuun, suomalaiseen laatulihaan. Suunnittelimme Tammiselle Wanted by Grill -kampanjan, joka näkyi kesällä 2016 kaikissa Tammisen sosiaalisen median kanavissa (Facebook, Instagram ja Twitter). Kampanjassa annettiin asiakkaille myös valmistusvinkkejä ja reseptejä jokaiselle tuotteelle. Säännöllisen ja suunnitelmallisen sisällöntuotannon lisäksi somessa järjestettiin useita kilpailuja, jotka innostivat kokeilemaan Wanted by Grill -lihoja ja taltioimaan kuviksi parhaat grillihetket. Kampanjaan sisältyi myös somemainontaa sekä oma verkkosivunsa, johon toteutettiin ohjaus suoraan kampanjatuotteiden etiketeistä.