Pimaticille oma yritysilme, tarina ja pääviesti
Kun Polarteknik Oy eriytti pneumatiikka- ja oviliiketoimintansa erillisiksi yhtiöikseen, tarvittiin pneumatiikkaan keskittyvälle yhtiölle, Pimaticille, oma ilme, tarina ja pääviesti.
Yritysilmeen värit valittiin olemassa olevista Polarteknikin väreistä, jotta säilytettiin yhteys kahden yhtiön välillä. Valittu linja vietiin myös uusille verkkosivuille ja markkinointimateriaaleihin. Pääviesti kiteytettiin pneumaattisiin mahdollisuuksiin – Pneumatic Opportunity.
Oivallus on tehnyt Pimaticille markkinointityötä jo vuodesta 1991, jolloin Pimaticin perustaja ja johtaja Martti Pulli antoi nuorelle Oivallus-yrittäjä Tapio Untolle rohkeasti mahdollisuuden näyttää kykynsä.
Brändivideo korostaa ilman hallitsemisen haasteita ja Pimaticin kehittämien, innovatiivisten pneumaattisten ratkaisujen tarjoamia uusia mahdollisuuksia.
Brändivideon kuvaus ja editointi: Rikhard Merta
WWW-SIVUT
Jaa artikkeli