VALIKKO

Boss Gloss -autopesula Tampereen Lokomonkulmassa

BOSS GLOSSIN LUPAUS ON SAAVUTETTAVUUS, NOPEUS JA KAIKENKATTAVA KIRKKAUS

Aina edullisen hintapisteen pesula on syntymästään asti panostanut näyttävään ja palvelevaan konseptiin. Kilpailijoista erottautuminen on vaatinut päättäväisyyttä, sitkeyttä ja pesukatujen huolella mietityn sijainnin.

Kaupungin ikonisin pesukatu Lokomonkulmassa muuntautui moderniksi BG-pesulaksi. Oivalluksen laatiman brändistrategian, tilasuunnittelun, projektoinnin ja ammattilaistuotantotiimin avulla muodonmuutos tarjoaa nyt palvelukokemuksen, joka on kaikessa valoisuudessaan enemmän kuin vain tunne puhtaasta autosta.

Brändäys on taitolaji, ja isona kannustimena on asiakkaan aito kiitos. Boss Glossin oimitusjohtaja Juha Ignatius totesi: ”Lanseeraus on ollut menestys. Lokomon soppareiden tilausmäärät menee aivan omilla lukemillaan, lumipalloefekti on käynnissä ja suosittelumarkkinointi toimii parhaimmillaan.”

 

Valosuunnittelu: Mika Yli-Jyrä, Profilight Oy
Videotuotanto: Alma Media

Aiheeseen liittyviä
toteutuksia

Arkisto

Varikko.net – logo ja visuaalinen ilme

Suunnittelimme ja toteutimme digitaaliselle varikko.net-palvelulle selkeän ja erottuvan visuaalisen ilmeen logoineen ja graafisine elementteineen. Hahmottelimme myös palvelulle sopivan kuvamaailman. […]

Lue lisää