Varikko.net – logo ja visuaalinen ilme
Suunnittelimme ja toteutimme digitaaliselle varikko.net-palvelulle selkeän ja erottuvan visuaalisen ilmeen logoineen ja graafisine elementteineen. Hahmottelimme myös palvelulle sopivan kuvamaailman. […]
Suunnittelimme ja toteutimme digitaaliselle varikko.net-palvelulle selkeän ja erottuvan visuaalisen ilmeen logoineen ja graafisine elementteineen. Hahmottelimme myös palvelulle sopivan kuvamaailman. […]
Kaupungin ikonisin pesukatu Lokomonkulmassa muuntautui päällikkötason BG-pesulaksi. Oivalluksen laatiman brändistrategian avulla […]
Kun Polarteknik Oy eriytti pneumatiikka- ja oviliiketoimintansa omiksi yhtiöikseen, tarvittiin pneumatiikkaan keskittyvälle yhtiölle, Pimaticille, oma ilme, […]
Kun aikaisemmin suureen konserniin kuulunut Polarteknik eriytettiin omaksi yhtiökseen, yritykselle tarvittiin uusi ilme. Oivalluksessa suunniteltu […]
Boss Gloss halusi erottua autopesuloiden harmaasta massasta ja tilasi Oivallukselta Päällikkötason tarinan. Boss Glossin nimeen ja ilmeeseen tiivistyy ajatus […]
Visualisoimme yritykselle logon ja ilmeen, joka sopii sen ajattomaan, kansainväliseen tyyliin. Sama kokemus jatkuu myös Momentin verkkosivuilla […]
Tamminen halusi haastaa punaisen lihan markkinan ja valitsi Oivalluksen strategiseksi kumppanikseen. Brändäyksen ydinoivallus oli tarinallistaminen […]