Polarteknik antoi Oivalluksen tehtäväksi brändin kirkastamisen
Brändin kirkastusprosessi aloitettiin Polarteknikillä loppuvuonna 2021. Päätökseen johti pitkäaikainen pohdinta siitä, miten toteuttaa strategiaa […]
Brändin kirkastusprosessi aloitettiin Polarteknikillä loppuvuonna 2021. Päätökseen johti pitkäaikainen pohdinta siitä, miten toteuttaa strategiaa […]
Kehitimme Hammasklinikka Kruunun verkkosivustoa keväällä 2022. Tavoitteena oli uudistaa verkkopalvelua ja sen toiminnallisuutta markkinoinnin […]
Kaikki autoilijat tietävät, että menopelit keräävät kuraa viikosta toiseen. Tässä Boss Gloss on vainunnut sopivan markkinaraon. Haluttiin uusi, innovatiivinen ja […]
Topfoods lupaa tarjota asiakkailleen maukasta, laadukasta ja turvallista ruokaa. Oivallus nosti yrityksellä jo aiemmin käytössä olleen ”Because we love […]
Kun Polarteknik Oy eriytti pneumatiikka- ja oviliiketoimintansa omiksi yhtiöikseen, tarvittiin pneumatiikkaan keskittyvälle yhtiölle, Pimaticille, oma ilme, […]
Tamminen halusi haastaa punaisen lihan markkinan ja valitsi Oivalluksen strategiseksi kumppanikseen. Brändäyksen ydinoivallus oli tarinallistaminen […]